Email marketing

Email marketing
 

 

Koliko je efektivan Email marketing?

Potrošači koji primaju email marketinške poruke troše 83% više prilikom kupnje.

  • njihove narudžbe su 44% veće
  • njihove narudžbe su 28% češće

Prosječan povrat na email marketing investiciju je 336 kn na svaku uloženu kunu.

  • 72% oglašivača smatra da je ovaj ROI (povrat na investiciju) vrlo dobar
Usluga koju nudimo je izrada i kompletna analiza kampanje:
  • tko je otvorio
  • što je gledao
  • koliko je otvaranja
  • koliko je klikova
  • automatsko čišćenje baze (nepostojeće adrese, domene, pun sandučić ...)

Učinkovito upravljajte vašim mailing listama

  • uvoz i izvoz neograničenih mailing lista i korisnika
  • grupirajte korisnike kojima šaljete newsletter, po grupama, pretplati, datumu, profilu ...
  • držite svoje liste čistima pomoću sustava upravljanja bounce mailovima

Prilagodite newsletter sustav i kreirajte prekrasne kampanje

  • personalizirajte modul za prijave
  • osnovni predložak uključuje responsive opciju
  • veliki izbor gotovih predložaka
  • upravljajte jednostavno i brzo uključenim editorom po izboru

Iskoristite sve resorse vaše web stranice

  • koristite podatke korisnika (pozdrav #ime#, danas je vaš "rođendan", dobro došli na naše web stranice ...)
  • povezivost sa drugim sustavima (Hikashop, Joomsocial, K2, JoomEvent ...)
  • preveden na više od 40 jezika

Automatizirajte vašu komunikaciju

  • ostvarite da vaši kupci prime pravu informaciju u pravo vrijeme
  • postavite vaš newsletter da kreće u vama željeno vrijeme
  • newsletter za rođendan
  • mogućnost automatskog generiranja newsletter

Poboljšajte postotak isporuke

  • jednostavno proba newslettera u SPAM testu
  • potpišite svaki newsletter sa DKIM ključem
  • osigurajte da su vaši newsletteri legitimni s SPF / Sender-ID validacijom

Proširite vaše novosti na društvenim mrežama

  • dijelite newsletter na Facebooku / Twitteru / Google+
  • proslijedite prijatelju

Pratite svoje rezultate

  • tko je otvorio newsletter, kada ?
  • tko je kliknuo na koji link u kojem newsletteru ?
  • iskoristite statistike za svoje slijedeće kampanje
VAŽNO:

Što je SPAM:
 
SPAM je svaki Email koji je masovno poslan, na mnogo Email adresa, bez privole vlasnika. Hrvatska ima zakon protiv SPAM-a kojeg možete pročitati OVDJE. VIRO ITS daje uslugu izrade, slanja, administracije, praćenja, statistike newslettera. VIRO ITS ne prodaje baze Email adresa i nije odgovoran za adrese koje Naručitelj koristi za slanje propagandnih poruka. Naručitelj usluga odgovoran je za sve informacije koje se nalaze na web stranicama, kao i za svu komunikaciju koja ide prema trećim osobama (e-mail marketing). Naručitelj je dužan za svaku aktivnost autorizirati VIRO ITS s čime preuzima potpunu odgovornost za sadržaj Email poruke kao i primatelje na koje se šalje.

GDPR:

Što je GDPR:

GDPR je Opća uredba o zaštiti osobnih podataka koja počinje s primjenom od 25. svibnja 2018. godine. 

  • Kazne za nepoštivanje odredbi su do 4% ukupnog godišnjeg prometa ili do 20 milijuna eura, ovisi koja je vrijednost viša.
  • Direktiva se odnosi na sve gosppodarske subjekte koji posluju u EU, uključujući mikropodizeća, mala i srednja poduzeća, javne ustanove, agencije i tijela koje prikupljaju podatke
  • Nadzor bi trebala voditi Agencija za zaštitu osobnih podataka AZOP
  • Obaveza mnogih tvrtki će biti imenovanje službenika za zaštitu osobnih podataka (DPO)
  • Potreban je pristanak osobe na korištenje njenih osobnih podataka. U slučaju proboja sigurnosti podataka, tvrtke su obavezne obavijsetiti nadležne službe, ali i osobu čiji su podaci povrijeđeni.

Što je sve osobni podatak:

Osobnim podatkom smatra se: ime, adresa, IP i MAC adresa, GPS lokacija, RFID tagovi i kolačići na web stranicama, fotografija, telefonski broj, video snimka pojedinca, OIB, biometrijski podaci, genetski podaci, podaci o obrazovanju, podaci o plaći, podaci o kreditnom zaduženju, podaci o računima u banci, podaci o zdravlju, seksualnoj orijentaciji, glas te mnogi drugi podaci koji se odnose na pojedinca čiji je identite utvrđen ili se može utvrditi.

Više o svemu možete pročitati ovdje: GDPR informer