Koliko je efektivan Email marketing?
Potrošači koji primaju email marketinške poruke troše 83% više prilikom kupnje.
- njihove narudžbe su 44% veće
- njihove narudžbe su 28% češće
Prosječan povrat na email marketing investiciju je 336 kn na svaku uloženu kunu.
- 72% oglašivača smatra da je ovaj ROI (povrat na investiciju) vrlo dobar
Usluga koju nudimo je izrada i kompletna analiza kampanje:
- tko je otvorio
- što je gledao
- koliko je otvaranja
- koliko je klikova
- automatsko čišćenje baze (nepostojeće adrese, domene, pun sandučić ...)
Učinkovito upravljajte vašim mailing listama
- uvoz i izvoz neograničenih mailing lista i korisnika
- grupirajte korisnike kojima šaljete newsletter, po grupama, pretplati, datumu, profilu ...
- držite svoje liste čistima pomoću sustava upravljanja bounce mailovima
Prilagodite newsletter sustav i kreirajte prekrasne kampanje
- personalizirajte modul za prijave
- osnovni predložak uključuje responsive opciju
- veliki izbor gotovih predložaka
- upravljajte jednostavno i brzo uključenim editorom po izboru
Iskoristite sve resorse vaše web stranice
- koristite podatke korisnika (pozdrav #ime#, danas je vaš "rođendan", dobro došli na naše web stranice ...)
- povezivost sa drugim sustavima (Hikashop, Joomsocial, K2, JoomEvent ...)
- preveden na više od 40 jezika
Automatizirajte vašu komunikaciju
- ostvarite da vaši kupci prime pravu informaciju u pravo vrijeme
- postavite vaš newsletter da kreće u vama željeno vrijeme
- newsletter za rođendan
- mogućnost automatskog generiranja newsletter
Poboljšajte postotak isporuke
- jednostavno proba newslettera u SPAM testu
- potpišite svaki newsletter sa DKIM ključem
- osigurajte da su vaši newsletteri legitimni s SPF / Sender-ID validacijom
Proširite vaše novosti na društvenim mrežama
- dijelite newsletter na Facebooku / Twitteru / Google+
- proslijedite prijatelju
Pratite svoje rezultate
- tko je otvorio newsletter, kada ?
- tko je kliknuo na koji link u kojem newsletteru ?
- iskoristite statistike za svoje slijedeće kampanje
VAŽNO:
Što je SPAM:
SPAM je svaki Email koji je masovno poslan, na mnogo Email adresa, bez privole vlasnika. Hrvatska ima zakon protiv SPAM-a kojeg možete pročitati OVDJE. VIRO ITS daje uslugu izrade, slanja, administracije, praćenja, statistike newslettera. VIRO ITS ne prodaje baze Email adresa i nije odgovoran za adrese koje Naručitelj koristi za slanje propagandnih poruka. Naručitelj usluga odgovoran je za sve informacije koje se nalaze na web stranicama, kao i za svu komunikaciju koja ide prema trećim osobama (e-mail marketing). Naručitelj je dužan za svaku aktivnost autorizirati VIRO ITS s čime preuzima potpunu odgovornost za sadržaj Email poruke kao i primatelje na koje se šalje.
GDPR:
Što je GDPR:
GDPR je Opća uredba o zaštiti osobnih podataka koja počinje s primjenom od 25. svibnja 2018. godine.
- Kazne za nepoštivanje odredbi su do 4% ukupnog godišnjeg prometa ili do 20 milijuna eura, ovisi koja je vrijednost viša.
- Direktiva se odnosi na sve gosppodarske subjekte koji posluju u EU, uključujući mikropodizeća, mala i srednja poduzeća, javne ustanove, agencije i tijela koje prikupljaju podatke
- Nadzor bi trebala voditi Agencija za zaštitu osobnih podataka AZOP
- Obaveza mnogih tvrtki će biti imenovanje službenika za zaštitu osobnih podataka (DPO)
- Potreban je pristanak osobe na korištenje njenih osobnih podataka. U slučaju proboja sigurnosti podataka, tvrtke su obavezne obavijsetiti nadležne službe, ali i osobu čiji su podaci povrijeđeni.
Što je sve osobni podatak:
Osobnim podatkom smatra se: ime, adresa, IP i MAC adresa, GPS lokacija, RFID tagovi i kolačići na web stranicama, fotografija, telefonski broj, video snimka pojedinca, OIB, biometrijski podaci, genetski podaci, podaci o obrazovanju, podaci o plaći, podaci o kreditnom zaduženju, podaci o računima u banci, podaci o zdravlju, seksualnoj orijentaciji, glas te mnogi drugi podaci koji se odnose na pojedinca čiji je identite utvrđen ili se može utvrditi.
Više o svemu možete pročitati ovdje: GDPR informer