Slanje ponude novom klijentu putem emaila na hrvatskom jeziku zahtijeva taktičnost i ravnotežu između upornosti i poštovanja. Evo kako možete pristupiti tom procesu:

1. Prvi Email - Uvod i ponuda

  • Naslov: Naslov treba biti kratak i jasan, poput "Ponuda za [ime usluge/proizvoda]" ili "Suradnja sa [ime vaše tvrtke]".
  • Sadržaj:
    • Ljubazno predstavljanje: Predstavite sebe i svoju tvrtku, ukratko naglasite što nudite.
    • Prilagođena ponuda: Jasno objasnite kako vaša ponuda može riješiti problem ili unaprijediti poslovanje potencijalnog klijenta.
    • Jasna akcija: Pozovite ih da odgovore ako su zainteresirani ili postave pitanja.
    • Ljubazna završnica: Završite s zahvalom i ponudom za daljnju komunikaciju.

Primjer:

Poštovani [Ime klijenta],

Nadamo se da vas ovaj email zatiče u dobrom raspoloženju. Ja sam [Vaše ime] iz [Ime tvrtke]. Primijetili smo da [ime klijenta/tvrtke] uspješno posluje u [industrija], te vjerujemo da naša ponuda za [opis usluge/proizvoda] može doprinijeti vašem daljnjem rastu.

U prilogu šaljemo detalje naše ponude. Bilo bi nam zadovoljstvo da vas informiramo o svim detaljima i mogućnostima za suradnju.

Ako imate bilo kakvih pitanja, slobodno nam se obratite.

Srdačan pozdrav, [Vaše ime]

2. Prvi Follow-up (nakon 5-7 dana)

  • Naslov: "Provjera interesa - [ime vaše tvrtke] Ponuda"
  • Sadržaj:
    • Ljubazno podsjećanje: Podsjetite klijenta na prethodni email.
    • Isticanje prednosti: Ponovno naglasite kako vaša ponuda može donijeti vrijednost klijentu.
    • Poziv na akciju: Predložite kratak sastanak ili dodatnu komunikaciju kako biste razjasnili sve detalje.

Primjer:

Poštovani [Ime klijenta],

Željeli bismo provjeriti jeste li imali priliku pregledati našu ponudu koju smo vam nedavno poslali. Vjerujemo da bi vam [ime usluge/proizvoda] moglo biti korisno.

Rado bismo odgovorili na sva vaša pitanja i razgovarali o mogućnostima suradnje. Slobodno nas kontaktirajte kada vam to odgovara.

Srdačno, [Vaše ime]

3. Drugi Follow-up (nakon dodatnih 5-7 dana)

  • Naslov: "Zadnja provjera - [ime vaše tvrtke] Ponuda"
  • Sadržaj:
    • Posljednje podsjećanje: Diskretno naglasite da je ovo zadnje podsjećanje kako biste izbjegli daljnje ometanje.
    • Ponuda za daljnju komunikaciju: Ponudite mogućnost da vas kontaktiraju kasnije ako budu zainteresirani.

Primjer:

Poštovani [Ime klijenta],

Razumijemo da ste vjerojatno zauzeti, pa smo vas željeli još jednom podsjetiti na našu ponudu. Ovo će biti naše posljednje javljanje kako vas ne bismo opterećivali.

Ako budete zainteresirani za daljnju komunikaciju, uvijek smo vam na raspolaganju.

Hvala na vašem vremenu i nadamo se da ćemo imati priliku surađivati u budućnosti.

Srdačno, [Vaše ime]

4. Ako nema odgovora - Zaustavljanje komunikacije

Ako nakon trećeg emaila nema odgovora, najbolje je prestati sa daljnjim slanjem. Ne želite da klijent stekne negativan dojam zbog pretjerane upornosti. Možete se ponovno javiti nakon nekoliko mjeseci s diskretnom ponudom ili obavijesti o novitetima u vašoj tvrtki.

Savjeti:

  • Personalizirajte emailove: Koristite ime klijenta, prilagodite ponudu njihovim specifičnim potrebama.
  • Budite sažeti: Nitko ne voli preduge emailove. Držite se bitnih stvari.
  • Prijatan ton: Izbjegavajte pritisak, budite ljubazni i profesionalni.

Ovakav pristup povećava šanse da vaša ponuda bude razmotrena, bez stvaranja nelagode kod potencijalnog klijenta.