Započeti telefonski razgovor s potencijalnim kupcem zahtijeva pripremu i strategiju kako bi se osigurao pozitivan dojam i uspješan ishod. Evo nekoliko koraka koji vam mogu pomoći:
-
Priprema:
- Istražite kupca: Saznajte osnovne informacije o kompaniji i osobi s kojom ćete razgovarati. To uključuje njihove poslovne potrebe, izazove, industriju, i eventualne konkurente.
- Pripremite skriptu: Pripremite uvod i ključne točke koje želite spomenuti, ali izbjegavajte zvučati kao da čitate s papira. Cilj je da razgovor teče prirodno.
-
Uvod:
- Predstavite se: Pozdravite sugovornika, predstavite sebe i svoju kompaniju.
- Primjer: "Dobar dan, [ime]. Ja sam [vaše ime] iz [ime vaše kompanije]. Hvala što ste odvojili vrijeme za ovaj razgovor."
- Potvrdite vrijeme: Pitajte da li je sada pogodno vrijeme za razgovor, ili ponudite alternativu ako nisu dostupni.
- Primjer: "Je li sada prikladno vrijeme da porazgovaramo? Ako vam više odgovara, možemo dogovoriti drugi termin."
- Primjer: "Je li sada prikladno vrijeme da porazgovaramo? Ako vam više odgovara, možemo dogovoriti drugi termin."
- Predstavite se: Pozdravite sugovornika, predstavite sebe i svoju kompaniju.
-
Uvjeravanje:
- Povežite se s njihovim potrebama: Ako imate informacije o njihovim potrebama, spomenite ih. Ako ne, postavite pitanje da saznate više.
- Primjer: "Znam da ste spomenuli da imate izazove s [specifičan problem]. Naše rješenje može vam pomoći u [navedite prednosti]."
- Istaknite vrijednost: Kratko istaknite glavne prednosti vašeg rješenja, ali izbjegavajte ulaziti u previše detalja u ovoj fazi.
- Primjer: "Naše rješenje pomaže kompanijama poput vaše da [glavna prednost, npr. optimiziraju procese, smanje troškove]."
- Primjer: "Naše rješenje pomaže kompanijama poput vaše da [glavna prednost, npr. optimiziraju procese, smanje troškove]."
- Povežite se s njihovim potrebama: Ako imate informacije o njihovim potrebama, spomenite ih. Ako ne, postavite pitanje da saznate više.
-
Postavljanje pitanja:
- Razumijevanje potreba: Postavite nekoliko pitanja kako biste bolje razumjeli njihove potrebe i kako vaše rješenje može pomoći.
- Primjer: "Možete li mi reći više o izazovima s kojima se trenutno suočavate u [specifično područje]?"
- Primjer: "Možete li mi reći više o izazovima s kojima se trenutno suočavate u [specifično područje]?"
- Razumijevanje potreba: Postavite nekoliko pitanja kako biste bolje razumjeli njihove potrebe i kako vaše rješenje može pomoći.
-
Dogovor o sljedećim koracima:
- Ponudite daljnje akcije: Predložite sljedeći korak, bilo da se radi o demo prezentaciji, dodatnom pozivu ili slanju dodatnih informacija.
- Primjer: "Bilo bi sjajno ako bismo mogli dogovoriti demo prezentaciju kako bismo vam detaljnije pokazali kako naš sustav može pomoći vašoj kompaniji."
- Primjer: "Bilo bi sjajno ako bismo mogli dogovoriti demo prezentaciju kako bismo vam detaljnije pokazali kako naš sustav može pomoći vašoj kompaniji."
- Ponudite daljnje akcije: Predložite sljedeći korak, bilo da se radi o demo prezentaciji, dodatnom pozivu ili slanju dodatnih informacija.
-
Zahvala i zatvaranje:
- Zahvalite se na vremenu: Bez obzira na ishod razgovora, uvijek se zahvalite za vrijeme koje su vam posvetili.
- Primjer: "Hvala vam što ste odvojili vrijeme danas. Radujem se našem budućem razgovoru."
- Zahvalite se na vremenu: Bez obzira na ishod razgovora, uvijek se zahvalite za vrijeme koje su vam posvetili.
Primjenom ovih koraka, možete voditi strukturiran i učinkovit razgovor koji povećava šanse za uspješno predstavljanje vašeg aplikativnog rješenja potencijalnom kupcu.